www.czechage.czwww.spuntydouso.czwww.vestoje.czwww.vychytavky-privesky.czwww.nabryle.cz
bryle2 bryle4 bryle3 bryle1 bryle5

Obchodní podmínky


Provozovatel:

www.naBryle.cz  – Tomáš Dědič
Albrechtická 218
794 01 Krnov
Česká republika

Tel.: +420 722 761 777
IČ: 74127071
DIČ: CZ6908224873

ČÍSLO ÚČTU PRO BEZHOTOVOSTNÍ PLATBY V ČESKÉ  REPUBLICE :    240743022 / 0300

NA SLOVENSKO :
IBAN :   CZ7920100000002900254726
BIC / SWIFT :   FIOBCZPPXXX


1. Úvod
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě  www.naBryle.cz  (prodávající), jehož provozovatelem je pán Tomáš Dědič . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (spotřebitelů resp. kupujících).
Kontaktní údaje zákaznického centra:
Email:  info@CzechAge.cz
Tel.: +420 722 761 777
 
2. Základní pravidla nákupu
⦁ Zboží je zasíláno pouze na území ČR a Slovenska.
⦁ Ceny zboží jsou uváděny včetně DPH, případně dalších poplatků kromě nákladů na doručení zboží.
⦁ Jednotlivé formy slev nelze kombinovat, slevy se nesčítají.
⦁ Nákup je realizován až po řádném odeslání objednávky do systému prodávajícího.
⦁ Veškeré odeslané objednávky jsou považovány za závazné.
⦁ Každá objednávka obdrží registrační ID číslo, pod kterým bude vedena až do vyřízení. Toto číslo popř. číslo faktury uvádějte při případném dalším kontaktu se zákaznickým centrem.
⦁ O stavu objednávky je kupující v průběhu jejího vyřízení informován prostřednictvím informačních emailů zasílaných prodávajícím na emailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
⦁ Ceny platí do konce kalendářního měsíce a nabídka platí do vyprodání zásob.
⦁ Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
⦁ Veškeré osobní údaje uvedené kupujícím při registraci či v objednávce podléhají ochraně osobních údajů.
.
3. Výběr zboží
Zboží je prezentováno v internetovém obchodě www.naBryle.cz formou náhledových karet po jednotlivých kategoriích. Detail každé karty obsahuje název, krátký popis, obrázek a další doplňující technické informace o produktu. Odstíny barev fotografií produktů se mohou drobně lišit od barvy skutečného produktu vlivem nastavení monitorů jednotlivých návštěvníků. Prodávající za tuto skutečnost neodpovídá.
⦁ Po vybrání požadované velikosti, případně barvy produktu tlačítkem PŘIDAT DO KOŠÍKU, umístíte vámi vybrané zboží do košíku.
⦁ V košíku se Vám zobrazí jednotlivé produkty s počtem zvolených kusů, který lze libovolně změnit a cenou zboží. Ve druhém kroku máte možnost zvolit způsob platby a dodání zboží. Po vyplnění údajů v objednávce a seznámením se s obchodními a ⦁ reklamačními⦁  ⦁ podmínkami je nutné tlačítkem Odeslat objednávku.
⦁ Ve třetím kroku objednávkového procesu jste vyzvání k vyplnění osobních a doručovacích údajů.

4. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.
V určitých případech si prodávající vyhrazuje právo pro neuzavření kupní smlouvy. Jde zejména o tyto případy:
⦁ Vyprodání zboží v době mezi pravidelnými aktualizacemi skladových zásob na internetovém obchodě  www.naBryle.cz.
⦁ Nemožnost dodání zboží z důvodu jeho odcizení či poškození.
⦁ Zjištění zjevné chyby v ceně zboží, tedy zjištění značného rozdílu mezi cenou obvyklou a cenou uvedenou na www.naBryle.cz, pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o „mimořádnou slevu“ nebo „akce“.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. V případě osobního odběru je za místo doručení považována adresa provozovny v Krnově .
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho převzetí a zaplacení.
Vyplněním registračního formuláře či objednávky v rámci internetového obchodu www.naBryle.cz kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
 
5. Doprava, zpúsob dopravy a osobní odběr zboží
Zboží je zasíláno po Čechách  prostřednictvím České pošty  a na Slovensku prostřednictvím Slovenské pošty .

CENA DOPRAVY BALÍK DO RUKY - BANKOVNÍ PŘEVOD - 115 ,- KČ
Dodací doba od obdržení platby na účet je 1 - 2 dny. 
 
CENA DOPRAVY BALÍK DO RUKY  NA DOBÍRKU - 165 ,- KČ
Dodací doba od obdržení objednávky je 1 -2 dny. 
 
CENA DOPRAVY DOPORUČENÝM BALÍKEM - BANKOVNÍ PŘEVOD  - 58 ,- KČ
Dodací doba od obdržení platby na účet je 2 - 5 dnů. 
 
CENA DOPRAVY DOPORUČENÝM BALÍKEM NA DOBÍRKU - 100 ,- KČ
Dodací doba od obdržení objednávky je 2 - 5 dnů. 

Objednané zboží je možné v rámci Čech odebrat také formou osobního odběru v provozovně v Krnově  a  to pouze v případě, že veškeré zboží z objednávky skladem a je předem uhrazeno platbou na náš účet.
 
6. Potvrzení objednávky a expedice zboží
Po odeslání závazné objednávky obdržíte automatické potvrzení o zařazení Vaší objednávky do systému včetně přiděleného čísla  ID objednávky . Toto ID číslo  popř. číslo faktury uvádějte při případném dalším kontaktu. O průběhu vyřízení Vaší objednávky budete dále informováni prostřednictvím informačních emailů, případně telefonicky pracovníkem zákaznického centra.
Objednané zboží bude vyskladněno do 2 pracovních dnů, v některých případech až 5 dnů od potvrzení objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nemůžeme dodat z důvodů vyprodání zásob, budete o této skutečnosti obratem informováni pracovníkem zákaznického centra a Vaše objednávka bude po dohodě stornována nebo aktualizována.
V rámci rychlejšího vyřízení objednávky může být objednávka po předchozí dohodě s kupujícím rozdělena do více zásilek.
 
7. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy (vrátit zboží) bez udání důvodů, a to do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Nárok vzniká i v případě, že je objednávka učiněna po internetu a zboží je následně osobně odebráno v provozovně v Krnově.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní, musí prodávajícímu vrátit veškerá plnění, která na základě kupní smlouvy získal. Pokud již toto není možné, bere kupující na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude např. poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno nebo nebude vráceno včetně veškerého příslušenství (záruční list, manuál, obal apod.), vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu v souladu s ustanovením § 1833 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nárok na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží případně s uvedením zboží do původního stavu. Nárok na úhradu těchto nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Teoreticky mohou tyto náklady dosáhnout i plné kupní ceny zboží. 
V případě, že prodávající nepředal kupujícímu informace, které je povinen sdělit podle ustanovení § 1820 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku, může kupujicí od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl kupující poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy kupující poučení obdržel. 
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu předá nebo zašle ve 14 denní lhůtě, a to výlučně prostřednictvím formuláře Vzorového odstoupení od kupní smlouvy, viz. příloha těchto obchodních podmínek. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.
Do 14 dnů od předání nebo doručení Odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. V případě zaslání musí být zboží kupujícím zasláno standartním balíkem bez dobírky. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Ke zboží je nutné přiložit kopii dokladu o nabytí zboží (faktura) a kopii Odstoupení od kupní smlouvy.
Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Vzorové odstoupení od kupní smlouvy je k dispozici jako příloha  těchto obchodních podmínek.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od chvíle, kdy mu bylo doručeno odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. V případě vrácení pouze části zboží z objednávky budou zaplacené náklady na jeho doručení vráceny kupujícímu v poměrné části za toto vrácené zboží. Prodávající není povinen vrátit peníze kupujícímu dřív, než mu je vrácené zboží předáno. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
Právo na odstoupení od smlouvy dle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku nemá spotřebitel v případě smluv:
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
d o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
e) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
i) o dodávce letáků, katalogů nebo časopisů

8. Jakost při převzetí
a) Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
b) Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
c) Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
d) Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
e) Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
f) U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

9. Zákonná práva z vad
a) Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
⦁ odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
⦁ bezplatné odstranění vady opravou;
⦁ přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
⦁ vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
b) Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení.

10.Vyřízení reklamace
a) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
b) Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu kupujícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
c) Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
d) Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
e) Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
f) Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
i) U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
g) Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
h) Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

11. Zabezpečení dat
⦁ Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Naše polečnost  je registrovaným správcem osobních údajů, veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a zkvalitnění nabízených služeb. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží.
⦁ Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá naše společnost s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.
⦁ Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Naše společnost je ve smyslu § 5 odst. 5 zák. o ochraně osobních údajů oprávněna za účelem nabízení obchodu a služeb subjektu údajů jako správce jeho osobních údajů získaných v souvislosti se svojí činností použít jeho jméno, příjmení a adresu. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.
⦁ Stanete-li se zákazníkem internetového obchodu  www.Chranice-Sluchu.cz , dáváte již při registraci či odeslání objednávky souhlas s tím, že údaje o vás budou zařazeny do zákaznické databáze.S těmito údaji je zacházeno výhradně dle zákonem stanovených postupů, jak je uvedeno výše.

 12. Ostatní ujednání
Spotřebitelem respektive kupujícím se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícho při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Tato služba se vztahuje pouze na území České a Slovenské republiky. Internetový obchod www.naBryle.cz neodpovídá za problémy vzniklé nesprávným používáním v rozporu s dodacími, platebními podmínkami a reklamačním řádem.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2016.
 



Příloha  -  VZOROVÉ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Prodávající:
Název a adresa internetového obchodu www.naBryle.cz dle prodejního dokladu

Kupující:
Jméno a příjmení kupujícího
Adresa, telefon, email kupujícího
Číslo bankovního účtu kupujícího

Věc: Odstoupení od kupní smlouvy
Oznamuji vám, že dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku odstupuji od smlouvy o nákupu níže uvedeného zboží.
 - číslo ID objednávky, popř. číslo faktury
 - kód a název zboží

Datum: 

 ...........................
 podpis kupujícího

 

 

 
Vítejte v www.naBryle.cz

 

Internetový obchod zaměřený na doplňky k brýlím. Najdete zde největší výběr sportovních šňůrek k brýlím.

 

 

Doporučené
Držák brýlí do auta
75,02 Kč 60,50 Kč
Original Cotton Print
229,90 Kč 223,85 Kč
Založeno na 1 recenzích.
Original Cotton šňůrka
242,00 Kč 229,90 Kč
Založeno na 4 recenzích.
Neoprene Print šňůrka
197,23 Kč 191,18 Kč
Založeno na 3 recenzích.
Featherweight Loop šňůrka
203,28 Kč 193,60 Kč
Založeno na 3 recenzích.
Floating Neo šňůrka
266,20 Kč 256,52 Kč
Založeno na 2 recenzích.
Orbiter New nastavitelná šňůrka
314,60 Kč 309,76 Kč
Universal Fit Glassfloat
302,50 Kč 290,40 Kč
Elegantní řetízek na brýle
58,08 Kč 54,45 Kč
Akční nabídka
Buoy Buddy plovoucí šňůrka
228,69 Kč 223,85 Kč
Half Pipe šńůrka
181,50 Kč 175,45 Kč
Založeno na 2 recenzích.
Ohnivzdorná šnůrka - PBI / Kevlar
320,65 Kč 298,87 Kč
Universal Glassfloat šňůrka
287,98 Kč 280,72 Kč